2012. január 18., szerda

3 db S-es kabát, dzseki 1 áráért, Kukk be! - Jelenlegi ára: 6 999 Ft

Eladó a képeken látható 3 db kabát, dzseki. Mindhárom S-es méretű. Több szezonban hordhatod őket!
A fehér színű bőrdzseki vékony anyagú, tavaszra, őszre ideális. Keveset használtam, kis hibája, hogy a zsebeiről, 3 helyről hiányzik a szegecs, felvéve alig látszik.
A fekete dzseki télen nyugodtan hordható ha nincsennek minuszok. Keveset használtam, hibátalan állapotú.
A khaki színű kabát pedig bélelt, jó meleg, a nagy hidegben tökéletes. Keveset használtam, hibátlan állapotú.
Én csak a fehér bőrdzsekit 6500 Ft-ért vettem tavaly!  
Egyben szeretném eladni a kabátokat, de minden ajánlatot meghallgatok!
Csak akkor licitálj ha 1 héten belül rendezni tudod a termék+pk árát!
Ha fix áron viszed őket, én állom a postát!
Ha bármi kérdésed van írj, nézd meg a többi termékemet is!


Jelenlegi ára: 6 999 Ft

Az aukció vége: 2012-01-22 14:56
. 3 db S-es kabát, dzseki 1 áráért, Kukk be! - Jelenlegi ára: 6 999 Ft