2012. január 29., vasárnap

Szuper strasszos rövid fazonú farmer dzseki (M) - Jelenlegi ára: 1 250 Ft

Szuper különleges, strasszkövekkel díszített farmer dzseki
Strasszkövek: amennyire én látom csak pár darab kő hiányzik róla, de nem feltűnően. A vállát díszíti egy 2 soros strasszkövezés, ki vannak rakva az elején található álzsebek szélei is, illetve a gallér széle. (Én csupán 2db kő hiányát észleltem).
Anyaga: farmer, közepesen vékony, enyhén koptatott.
Különleges, rövid fazonú, majdhogynem boleró-szerű, de attól egy picit hosszabb.
Beleírt mérte: M
Márkája: MISS 2&F
Megkímélt állapotban van, én ajándékba kaptam külföldről. Párszor viseltem, aztán szekrényben állt. Azon kívül, hogy egy pár kő lepotyogott róla semmi baja.  
Mért méretei fektetett állapotban:
Hossz válltól az aljáig: 40. 5 cm
Melbősége: kb. 43cm begombolt állapotában
Szélessége az alján: 43cm
Az ujjai nagyon hosszúak, én 163cm-es vagyok és fel kellett hajtanom.
Fizetés: átutalással. A pénz beérkezését követő max. 3 napon belül postára adom ajánlottan.
Személyes átvétel: XI. kerületben, a lakcímemen, a sima 7-es busz végállomásának a közelében, vagy az Etele tértől busszal 10 percnyire.  



Jelenlegi ára: 1 250 Ft

Az aukció vége: 2012-02-16 09:00
. Szuper strasszos rövid fazonú farmer dzseki (M) - Jelenlegi ára: 1 250 Ft